Torunn Brandvold - Runner's World
Annonse

Torunn Brandvold

Årets mål nærmer seg med stormskritt!

Kan ikke helt skjønne at det bare er tre dager igjen til årets store mål: TRYSILRYPA!

Når jeg fikk beskjed om at jeg var så heldig å være plukket ut som ambassadør for løpet føles utrulig lenge ut siden. Man tenkte hele tiden at det er så lenge til, men nå er det faktisk bare innspurten igjen får jeg står på startstreken. Veldig gøy at jeg har fått med to gode kollegaer. Det har gjort oppladningen mere sosial og gøy :) Jeg er utrulig spent på formen. Føler ikke at jeg har fått trent så mye som jeg hadde ønskt gjennom det siste året. Satser på at jeg har et godt grunnlag som får meg greit igjennom. Ettersom det er første gangen jeg løper kjenner jeg heller ikke løypa noe som gjør det vanskelig å planlegge løpet. Har etterhvert blitt veldig glad i å løpe samme løp to til tre ganger. Er noe helt annet når man vet hva man går til (både på godt og vondt). Skal nok ikke se bort i fra at jeg stiller til start på Trysilrypa flere ganger. Men nå handler det om å komme seg igjennom på lørdag!

Har de siste ukene fokusert på mye gåing i fjellet og å prøve å jobbe med å løpe sammenhengende over lengre distanser. Her har jeg en del å hente, men det går framover :) Har vært litt stresset for at jeg ikke føler at jeg har trent nok, men det er litt vanskelig å få gjort noe med nå. Så man får bare gjøre det beste ut av situasjonen. Har fokusert på å bruke mulighetene når de byr seg. Som å ta trappene i Lysgårdsbakken mens min kjære er på møte, transportløping etter lunsj (istedenfor å ta bussen) og styrketrening hjemme. Er veldig gøy når man får benyttet de mulighetene som byr seg for å være aktiv! Hverdagsaktivitet skal ikke kimses av! Det har jeg blitt mye bedre på og vil fokusere enda mere på framover.

De siste dagene før et løp går jeg med en urolig følelse i magen. En kombinasjon av nervøsitet (hvor vondt blir det, kommer jeg igjennom, hvordan er løypa), spenning og glede. Sjekker værmeldingen titt og ofte. Funderer på hvilke klær skal jeg, hvilke sko skal jeg bruke og restutiere (spise, drikke og sove mye)! Satser på en siste god økt i morgen før kroppen får hvile til lørdag :)

Gleder meg masse til å komme til Trysil, treffe de to andre spreke ambassadørene og gjennomføre årets høydepunkt! Er bare å krysse fingrene for at jeg kommer meg greit igjennom :) Ønsker alle spreke jenter masse lykke til!!!!!!!

Publicerat: 2017-09-06 22:14 Kommentarer (0)

En kilometer her og en kilometer der

Nå nærmer det seg innspurten mot Trysilrypa. Har vært mye gåing i fjellet i sommer så jeg føler meg forholdsvis klar. Det jeg har trent minst på er å løpe sammenhengende så her har jeg mye å hente. Er også blitt ambassadør for Oslo Maraton så det er mye tanker rundt løping for tiden. Midt i en flytteprosess kjenner jeg at jeg litt vel stresset å sliter med å fokusere og planlegge dagene. Nå begynner vi endelig å komme i orden og jeg har fått litt mere kontroll på treningstøy og utstyr noe som gjør det enklere å være i aktivitet. Er ikke bare bare å skulle lete igjennom x antall pappesker for å finne utstyr for å komme seg ut. Det gjør det ikke enklere å komme ut. Har hat fokus på å få orden på treningstøy og utstyr for lettere å komme ordentlig i gang igjen med trening og nå føler jeg at jeg er der!

Når det er lenge siden jeg har løpt sammenhengende har jeg en tendens til å gi meg ALT for fort. Derfor fokuserer jeg på å ikke starte for hardt. Kjører økter hvor jeg kombinerer gåing og løping, men hvor målet er å etterhvert ha minst mulig gåing og mest mulig løping. Dette er noe som fungerer veldig bra for meg. Hadde i dag en økt på 6 km med 1 km gå og 1 km løp. Her var det godt å kjenne at jeg hadde god flyt i løpingen og følte at det var kjedlig å gå. Et positivt tegn :) Samtidig er det viktig å ikke brenne av for mye krutt i starten, men heller holde litt igjen. Har også begynt å ha fokus på uttøyning igjen da føttene er ganske stive og støle. Å kunne sitte på verandaen å utføre uttøyningen er deilig. Etterhvert vil jeg ta enkle styrkeøvelser der også. Kjenner at kjernemuskulaturen trenger å bli trent igjen (om det er en del trening i bæring av flytteesker) ;)

Begynner å glede meg til å konkurrerer igjen. Eiger Ultra 16 km var en kjempe opplevelse som ga mersmak til flere konkurranser i år. Gleder meg utrulig mye til å oppleve den fantastiske naturen i Trysil og se fjellene. Løpe i fjellet er beste naturopplevelsen som finnes. Anbefaler alle å teste den ut!! :)

Skulle noen ha lyst til å løpe Trysilrypa får du 20 % rabatt fram til 20.august. Benytt RYPEBLOGGER når du bestiller :)

Publicerat: 2017-08-17 20:26 Kommentarer (0)

Aktiv ferie

Da er tre ukers sommerferie ferdig og hverdagen kom brått tilbake med jobb og flytting. Vi har kjøpt hus som vi tar over 1.august så nå er fokuset på å få pakket og ryddet ut. Kjenner at jeg sliter litt med å få prioritert trening i denne hektiske tiden. Vi har fokus på å komme oss til fjells i helgene for å få ladet opp å komme seg unna kaoset. Trening i flyttekaos er virkelig ikke enkelt..... Gleder meg så til å komme i orden å komme i gang med å lage treningsrom. Mølle er noe av det første som skal investeres i.

Har vært en særdeles aktiv sommer og ferie. Startet med Østfold Triathlon, olympisk distanse i juni. 1500 meter svømming, 40 km sykling og 10 km løping. En utrulig opplevelse :) Sleit en del med løpingen, men satte meg etterhvert delmål ved å løpe to lyktestolper og gå en. På den måten kom jeg meg greit igjennom!! Neste år er Ironman 70,3 målet.

Ferien startet med en kjempe fin tur til Nord-Norge for å besøke en god studievennine. Her ble det en særdeles aktiv uke med toppturer i Lofoten og Narvik området, klatring opp Hamarøyskaftet og mye gåing. Jeg trener i all hovedsak alene, men det var veldig koselig å få litt venninetid i aktivitet. Det er virkelig undervurdert! I Nord fikk jeg kjørt lår og leggmuskulatur. Motbakker er noe de er gode på. En veldig bra oppladning til Sveits og Eiger Ultra 16 km. Det var en KJEMPE opplevelse sammen med min mor. Hadde håpt å slå fjordårets tid, noe jeg desverre glapp med 5 min. Men det var helt i orden. Var en fantastisk tur også i år. I Sveits har jeg også fått kjent godt på motbakkene. Fikk mange fine turer i et nydelig terreng. Avsluttet ferien med fjelltur i nærområdet. Her ble det avslapning og topptur i skjønn forening. Akuratt slik en perfekt ferie er for meg!!

Kjenner at denne aktive sommeren har gidd et VELDIG godt grunnalg for Trysilrypa :) Begynner sikkelig å glede meg, samtidig som jeg er ganske spent. Mitt store mål er å klare å løpe hele løypa sammenhengende.

Publicerat: 2017-07-25 23:33 Kommentarer (0)

Fjellet kallar - eg lyt svara!

Sier som O.A Vinje:

"Eg er som du vel veit, en fjellets mann, og derfor dreg til fjells så tidt eg kann".

Den beste treningen jeg vet om er lange fjellturer både sommer og vinter, gjerne med en tung sekk. Det er god trening både for den fysiske og psykiske styrken. I perioder hvor jeg sliter med å komme i gang med treningen er det ingenting som slår fjellet, da kommer godfølelsen fort tilbake. Her blir tid og distanse glemt. Alt handler om å være i ett med naturen og bare nyte. Man glemmer hvor sliten man er når man når toppen. Det er så verd strevet og gir en fantastisk mestringsfølelse.

Det beste med å bo på Lillehammer er å ha fjellområdene så nært. Både Jotunheimen, Rondane, Øyerfjellet, Nordseter og Sjusjøen er innen kort rekkevidde. Vi har i det siste oppdaget "Ti på topp" som har mange lokale turmål her i Lillehammer området. Blant annet Balbergkampen og Nevelfjell. Utrulig fine kveldsturer som får i gang blodpompa og gir et fantastisk skue.

Forrige helg ble en mestringstur uten sidestykke i Rondane. Ettersom jeg hadde glemt å sjekke sykkeldekket måtte jeg ta tiltakke med beina å gå inn til Rondvassbu. En lang og kjedlig tur med tung sekk. Men med musikk på øret og godt driv var jeg ikke lenge etter gutta som syklet. En sikkelig sliter tur hvor jeg måtte jobbe med kjedsomheten, noe som er utrulig viktig! Lørdag hadde gutta mål om å klare tre 2000 meter topper på en dag. Jeg tenkte at jeg blir med på første (som jeg ikke hadde fra før) og tar det fra der. Men jeg kunne ikke være noe dårligere jeg heller så det var bare å henge på. Storronden (2138 moh), Vinjeronden (2044 moh) og Rondeslottet (2178 moh) ble besteget på litt under 11 timer. En helt fantastisk tur hvor kroppen virkelig fikk kjørt seg. Flott oppladning mot Trysilrypa og Eiger Ultra 16 km :)

I helgen skal sekken pakkes igjen for fedrift i Rondane. Ammekyrne til mine foreldra skal føres inn i Rondane. Det blir igjen en sliter tur med tung sekk og godt driv. Når fjellet kaller er det bare å svare!

Publicerat: 2017-06-13 21:58 Kommentarer (0)

Når treninsgleden trues av en sliten kropp!

Etter påske har jeg slitt med motivasjon og treningsglede. Det har også gjort sitt til at jeg ikke har klart å skrive noe nytt blogginnlegg, men nå ser det ut som det har løsnet. Alle opplever fra tid til annen at motivasjonen er noe dalene og at det er vanskeligere å komme seg ut. Jeg har jobbet mye med meg selv for å finne igjen gleden både ved trening og blogging om den. Ettersom denne bloggen i all hovedsak handler om trening så er det ikke lett å skrive når man føler at treningen går trått.

Hva som har gjort at jeg har slitt med treningsgleden en periode har jeg prøvd å komme til bunns i for å lettere finne igjen gleden. Noe av det jeg har kommet fram til var at jeg var utrulig sliten etter påskeekspedisjonen vår i Reinheimen. Det var utrulig fine dager men samtidig kjentes sekken, fjellskien og de mange milene i kroppen etterpå. Jeg brente nok mere krutt en jeg selv var klar over.

En viktig del av treningen er jo gleden og motivasjon, og når den er dalende eller manglende er det kanskje enda viktigere å sette ord på hvorfor. Dette sleit jeg lenge med ettersom jeg ikke klarte å finne årsaken. Men i etterkant ser at jeg at det var nok kroppens måte å si i fra på om at den var sliten å trengte ro. Jeg har også hat en uke borte med jobben noe som gjorde at jeg datt ut av mine vante rutiner. Det å komme i gang igjen etter en uke borte er ikke alltid like lett som man ønsker.

Til bursdagen min fikk jeg påmelding på Østfold triathlon Olympisk distanse i gave av svigerfar. Dette er noe jeg gleder meg masse til :) Samtidig er det ekstra krevende å trene mot triathlon ettersom det er tre ulike treningsformer som skal trenes på. Jeg har lenge slitt med svømming, men det er noe jeg føler at jeg mestrer bedre og bedre. Nå er det sykling som er i fokus for å mil i beina samtidig som jeg prøver å få klemt inn løping! Man føler alltid at man må prioritere en treningform forann en annen. Men det som er gøy med triathlon er jo nettopp at det består av tre ulike treningsformer :)

I mai har jeg fått to fantastisk flotte helger med fjellski på beina. Det er ikke mye som slår vårskiturer :) Det har også vært utrulig bra treningsturer, spesielt med tanke på motbakke og terreng. Disse turerne har virkelig fått meg til å få tilbake motivasjon og gleden ved å være ute i naturen!! Er veldig heldig som har en samboer som er så glad i fjellet, sammen med både mine foreldre og svigerforeldre.

I løpet av de siste ukene har treningsgleden kommet mer og mer tilbake, noe jeg er utrulig glad for. Jeg har jobbet mye for å finne den tilbake og det har jeg klart :) Nå er fokuset å bli flinkere til å lytte til kroppen og la den få godt med hvile før den går helt i kjelleren.

Publicerat: 2017-05-21 21:32 Kommentarer (0)

Bar asfalt og alternativ trening!

Jeg er flinkere til trene en hva jeg er til å oppdatere bloggen, det er bra for treningen, men dårligere for dere som følger min vei mot Trysilrypa. Et mål jeg har sett meg for våren er å ha minst to innlegg i måneden :)

Med bar asfalt kommer gleden over å kunne trene alternativt med rulleski og sykkel. Rulleskiene har allerede fått rullet seg en tur, mens sykkelen skal ut etter påskeferien. Jeg har som mål om å bli flinkerer til å klare å løpe sammenhengende ettersom det er noe jeg sliter VELDIG med, har en tendens til å stoppe når kroppen stritter i mot. Har her tatt tak og føger når løpeprogrammet til Triatlars (Lars Zachariassen). Det fungerer kjempe bra for meg. I går løpte jeg 35 min sammenhengende, målet er å klare 10 km. Kjenner at ved å følge et prgram er løpingen mye mere morsom og ikke lengre et så stort ork som det tider har vært. Ved at programmet har bra progresjon har jeg ikke gått lei og jeg gleder meg til å neste løpeøkt. Bruker ofte øktene som oppvarming til styrketrening!

Treningen de siste uken har i hovedsak bestått av løping, styrke, rulleski, svømming og skiturer. For at trening skal være lystbetont er jeg avhengig av å trene variert og det jeg har lyst på, ikke det jeg føler at jeg MÅ! Har de siste ukene vært en del bortreist med jobben. Merker at når man kommer ut av de daglige rutinene er det vanskeligere å opprettholde treningen. Jeg har alltid med meg treningstøy og joggesko når jeg reiser bort. Det er det første jeg pakker. Derfor blir det ofte liten plass til hverdagstøy ;) Er stolt over meg selv at jeg har klart å trent såpass bra om jeg har vært bortreist. Ofte har jeg kledd på meg treningstøy rett etter at kurset/semniaret har vært ferdig og tatt meg ei økt før middag. Etter å ha sittet på rompa i opptill 10 timer så er det ingenting som er bedre en ei god treningsøkt! Da føler man seg ikke lenger så råtten.

Nå er jeg klar for påskeferie med fjellski, telt og pulk! Det er for meg en utrulig god trening. Ser fram til å utforske Reinheimen med lange gode skiturer. Ønsker alle en strålende aktiv og god påske :)

Publicerat: 2017-04-13 09:21 Kommentarer (0)

Vår i lufta

Når fuglene kvitrer, snøen begynner å smelte, sola varmer og asfalten er bar, da begynner vårfølelsen å komme. Det er ikke mye som slår den første løpeturen på bar asfalt med vanlige joggesko. Man føler seg man kilo lettere når man slipper å løpe med så mye tøy, slippe lue og votter og kan bytte ut piggskoa med lette joggesko :) Men samtidig håper jeg snøen holder seg i høyden til etter påske så vi får en sikkelig påskeekspedisjon i år også, det hører med. Fjellski, pulk, telt og kvikk lunsj! Er de beste treningsturene jeg vet om, gå å slite over lang tid. For en glede og mestring det gir når man kommer fram.

Jeg kjenner at nå begynner gleden over løpingen å komme tilbake. Om vinteren blir det lite løping og da hovedsak på mølla. Det er mest et nødvendig onde. Intervaller går greit å løpe på mølle, men langturer blir utrulig kjedlig. Har så smått begynt med litt lengere turer utendørs, en utrulig frihetsfølelse. Gleder meg til jeg kan begynne å løpe i terrenget. Enda er det for mye snø her på Lillehammer til at det er mulig. Løpte litt i birkebeinerløypa i fjord og den vil bli enda mere brukt i år.

I vinter har min trening i hovedsak bestått av skigåing (både langrenn og med fjellski), styrke, noe sykling, svømming, motbakkeøkter (spesielt i hoppbakken) og noe intervaller. Jeg ser at jeg burde vært mye mere strukturert i treningen min, men samtidig orker jeg ikke bli bestemt over av en plan. Er det fint vær klarer jeg ikke være inne å trene styrke, da må jeg ut. Mens er det dårlig vær så går det helt fint med en styrkeøkt. I hovedsak er det vær og dagsform som bestemmer aktivitetene mine. Jeg har som mål om å trene to økter med styrke i uken, en motbakkeøkt, to - tre langøkter (ski, løping, sykling) og en svømmeøkt. Skulle nok trent noe mere intervaller og løpeøkter med fart. Håper å få inn mere av det nå utover hvor det er lettere å løpe ute.

Nå ser jeg fram til at våren springer ut for fullt med helt bar asfalt og stier for mye løping og sykling. Det beste med landet vårt er at de ulike årstidene gjør treningen variert og mye mere spennende. Vær årstid har sin sjarm!

Ser fram til at Sørdalskarusellen starter opp igjen. De har mange ulike lavterskelløp på ulike distanser. Gøy å teste seg litt fram mot sommeren og høstens mål.

Publicerat: 2017-03-22 12:49 Kommentarer (0)

Det er i motbakke det går oppover!

For meg har alltid en av de beste treningsformene vært motbakker. På grunn av min medfødte hjertefeil og astma bruker jeg lang tid på å bli varm og da er motbakker den beste oppvarmingen. Enten på mølla, steppmaskin eller ute i terrenget. Jeg er også utrulig glad i å bruke motbakker til intervalltrening. Føler at treningen går lettere i motbakke og så er det så godt å kunne løpe de ned igjen når man er ferdig :) Spesielt 4*4 og pyramideintervall løper jeg helst i motbakke. Klarer absolutt best å presse meg i motbakker. Er vel fordi de går oppover så jeg ser en ende på det. Intervaller på flate føler jeg bare at jeg løper av meg føttene og at asfalten kommer å tar meg.

Lysgårsbakken med sine 954 trappetrinn er en av mine yndlingstreningsturer. Jeg har som mål om å trene i den en gang i uken. Kjenner veldig godt hvilke effekt trappetrinnen både har på utholdenheten, styrke og spenst. Har også begynt å gå den med vektvest for å få mere motstand. Det anbefales. Tungt når det står på, men for en god følelse når man er på toppen. Pleier å avslutte økta med noen spensthopp. Hele turen pleier å ta ca 90 min, da løper jeg ofte ned Mesnaelva på veien ned. En utrulig fin tur med variert terreng og fint landskap. Er ganske så tungt opp, men utsikten over Lillehammer fra toppen er helt fantastisk. Ofte er været også mye bedre på toppen en hva den er nede i byen. Da er slitet glemt! Utover våren har jeg som mål å kunne gå den opp to ganger etter hverandre for å utfordre meg selv. Det er viktig å starte rolig så man har litt igjen mot slutten. Etterhvert som jeg har gått den ofte har jeg klart å gå den i ett ved å ikke stoppe. Men å løpe trappene har jeg ikke sjangs til.

Også fjellturer er noe jeg bruke flittig som treningsform. Elsker å gå/løpe i fjellet og terrenget. Det gir en utrulig frihetsfølelse samtidig som det er en skånnsom treningsform som styrker sener og muskler. Neveltoppen ved Nordseter er en topp som ofte blir besteget om sommeren og høsten. Det er en fin ettermiddagstur som gir god treningseffekt!

Et av mine mål denne sesongen er Eiger Ultra Trail i Sveits på 16 km med 960 høydemeter. Da er det greit å ha trent en del motbakker. Også til Trysilrypa er en fordel å ha løpt i motbakker ettersom man skal opp på 998 meter.

Mitt motto er: Det er i motbakker det går oppover :)

Publicerat: 2017-03-05 21:17 Kommentarer (0)

Det sitter i hodet!

Jeg har etterhvert lært meg at når det kommer til løping og annet utholdenhetsidrett så handler det mye om det mentale, og det å ha det vondt over tid handler i all hovedsak om psyken. Den beste følesen som finnes er når man klarer å stenge ute verden og overvinne psyken ved å komme inn i løpemodus :) En slik opplevelse fikk jeg på lørdagens løpetur. Det var en sikkelig opptur som jeg vil ta med meg til senere løpeturer og konkurranser.

Jeg har alltid slitt med at jeg begynner å gå med en gang jeg kjenner litt vondter noe som gjør at hjernen min er programert til å tru at jeg ikke klarer å løpe lengrer når vondtene kommer. Dette er noe jeg hele tiden jobber med, men det tar tid å snu negativ tankegang. En av metodene jeg bruker er at jeg ofte starter en ny løpesesong med å gå et minutt, løpe et minutt for så å justere til å løpe mere og gå mindre. Dette gjør at kroppen blir mer og mer vant med å løpe. Er noe som fungerer veldig for meg og jeg lurer hjernen!

Også lange skiturer har fungert veldig bra for å bli vant med å slite over lang tid. Spesielt det å gå med tung sekk og fjellski har vært en veldig fin trening i vinter. Her blir jeg vant med å jobbe tungt over tid og jeg må jobbe med å fokusere framover. Med en samboer som driver med ultraløping har jeg lært at det i hovedsak sitter i hodet. Når jeg ser at han uten problemer klarer å holde på i over et døgn blir jeg motivert til å yte enda mere å ikke gi meg så lett.

Lørdagens godfølelse på løpeturen var helt fantastisk. Jeg løpte 9 km hvor jeg klarte å løpe det meste sammenhengende å motivere meg selv til å ikke begynne å gå selv om hodet stritter mot. Når jeg etterhvert kom over kneiken å klarte å la positive tanker vinne over vondtene kom godfølesen å jeg følte at jeg flyt framover. Det var utrulig gøy og veldig motiverende :)

Mitt mål fram mot Trysilrypa er å jobbe med det mentale å la den positive tankegangen overstyre den negative! Pushe meg litt ekstra i forhold til å løpe i stedenfor å begynne å gå selv om hodet og kroppen ønsker å ha det komfortabelt.

Publicerat: 2017-02-12 21:08 Kommentarer (0)

Den kalde fine tia!

Da er januar godt i gang og jeg har endelig kommet inn i treningsmodus. Har slitt med å finne tilbake til den gode rutinen og gleden. Sakte, men sikkert har treningsgleden begynt å komme snikende tilbake. Jobber for at den skal holde seg på et bra nivå fram til Trysilrypa. Da er det bare å «JOBBE PÅ» som Farmen Stine sier.

Jeg er veldig glad i å trene utendørs og spesielt i naturen. Ettersom jeg bor på Innlandet er jeg så heldig å ha en veldig fin vinter med snø noe som gjør at det blir mye skigåing! Synes det har en veldig fin overgangsverdi til løpning. En del av øktene på ski fokuserer jeg på balanse ved å gå uten staver. Det er også en fin måte å variere skigåingen på. Ved å bruke mulighetene som naturen og årstidene gir gjør det treningen variert og mer man får utrulig mange fine naturopplevelser som gir overskudd og energi. Naturen er det fineste treningssenteret som finnes, BRUK DEN!

Ukene etter jul har i hovedsak blitt brukt til å motivere meg tilbake til det gode treningsfokuset jeg hadde i 2016. Har blitt mange fine skiturer med min mor som er super treningspartner. Vi pusher hverandre og ingen vil gi seg! Det blir også mange fine bilder på turene våre noe som gjør det enda mer motiverende (om det til tider kan bli litt mange bildepauser). Jeg har nå begynt å finne tilbake til treningsgleden og vil fra februar fokusere på mer strukturert trening med styrke to ganger i uken, minst en løpeøkt og langturer i helgene (i hovedsak på ski). Har virkelig trengt en måned hvor jeg har vært ustrukturert og kun fokusert på det som er gøy ved treningen! Er viktig å finne tilbake til treningsgleden :)

Publicerat: 2017-01-20 09:27 Kommentarer (0)

11 träffar Sida: 1 2 Nästa Sista

MerTorunn Brandvold

Denne bloggen promoterer Trysilrypa Terrengløp. En dag uten aktivitet er en dag uten mening! Aktivitetsglad Gudbrandsdøl født i 1984 bosatt på Lillehammer. Elsker å være ute i naturen både sommer som vinter. Løping, fjellturer, ski/rulleski, svømming og styrketrening er aktiviteter jeg bedriver tiden min med. Har vært aktiv hele livet i hovedsak med fotball. Ble bitt av utholdenhetsbasillen etter 10 km på Oslo Maraton 2012. Har de siste årene fått mer og mer glede av løp i terreng! Har en medfødt hjertefeil, astma og allergi. Har som fokus å gjennomføre på tross av mine begrensninger. Rosa er min farge og elsker treningstøy med farge, det gir en ekstra energiboost. Er opptatt av å motivere andre til aktivitetsglede gjennom instagramprofilen min: Brandvold84 hvor jeg jevnlig legger ut oppdateringer av min aktive hverdag. Gleder meg til å la dere få innblikk i min treningshverdag mot Trysilrypa 2017!

RSS-flöde

Arkiv

Mest lest

I bloggen

MaratonmammaMer

Det startet med en utfordring i oktober: Løp minst 1,6 km hver dag. Så kom november og de fire ... [Läs mer]

Janicke BråtheMer

I en facebook-gruppe for løpere stilte nylig en løpsarrangør spørsmål om nødvendigheten av ... [Läs mer]

Trude HålandMer

Da Vienna Marathon 2016 så ut til å bli vårt livs løp, startet marerittet. Jeg vet nå hvordan det ... [Läs mer]